2013年5月16日 星期四

七公子聖誕百元限定福袋派對2012@班妮意大利餐廳Bene Italian Kitchen

yeah…..(有氣無力的說)……..我真係唔知點樣表達我今日既呢種攰…….5點半後….4個人….計埋遲籌….每條line都有成6-7個籌…………唯有又用會令人體爆炸既速度黎做囉…….做做下…..某個同事打電話搵我叫我做d野….我直頭係以嬲怒語氣叫佢講快d…..哥一刻完全情緒失控…….係超想發脾氣….係個客面前大力吸完佢電話拎轉頭又用番溫柔語氣同個客講:記得呀~記得到時帶番黎呀~………..情緒轉變之快我諗個客都以為我有精神病!!!!!!!其實我事後有打番俾個同事同佢講對唔住~因為我頭先發左佢脾氣….但佢竟然同我講:下…我feel唔到喎……..到底你係真係feel唔到定係你唔想我難過?哈哈….我好想用手暗住耳仔大叫發洩……但無地方俾我咁做…….哼~



好野~~寫到差不多舊年12月中既事喇~~~~仲記唔記得公子的聖誕聯歡會呢~~~因為哥日既哭福袋實在笑到標哂眼水同埋影得太多相~~~~所以哭福袋容後再寫~依家先講講我地開party食咩野先~~~我地去左金沙城入面既一間我地未試過既餐廳….位於地面大堂既班妮意大利餐廳Bene Italian Kitchen…..電話:8113 1200






間餐廳都幾大~~~不過我地去哥時都係得哥兩三檯人~




我地係有預先訂位的~佢安排左個角落俾我地~~仲係圓形檯呢~~~nice~~~係埋一邊可以俾我地大笑特笑~




簡單餐具~未見有咩特別~~餐牌好似個座檯月曆咁…….




麵包類做得無特別出色~一般般~反而d醬就幾好味喎~




我叫左杯有酒精既cocktail..叫甜蜜人生$68….好似飲緊杯果汁咁~諗唔到會係cocktail




前菜叫左凱撒沙律$78…好味~清新~




意式生牛肉沙律$100…..好好味呀呢個~~~~~~




跟住就到班妮海鮮拼盤$880…對呢個期望好高!!!!收到$880梗要有番咁上下水準啦~~~一黎到~~夠哂大堆頭~~~開開心心咁影相先啦~






不過我可以同你講….呢個海鮮盤係無一樣野好食…..生蠔又細又瘦….蟹又唔係我想食哥種….哥d帶子呀….食得出唔係新鮮野…唔新鮮唔緊要…佢係無味囉…..要靠點醬先得…..蝦又唔掂……..叫做好少少係青口咋….






隻蜆係就係幾大既…不過d肉好硬囉……..我唔明呢個海鮮盤點賣到$880囉….

真係真係千祈千祈唔好叫呢度既海鮮盤呀…..



另外主菜我地叫左海鹽燒鱸魚$198…..哈哈~~~真係好多鹽蓋住~~黎到係我地面前先整開~~~仲要幫我地成條魚拆骨~~拆完仲要幫我砌番條魚型出黎~~~呢個唔錯好食~~~






鍋燒香草春雞$168….雞肉好鞋….唔好食….反而我地食哂d蔬菜~~




水牛芝士蕃茄薄餅$138….好味~~




煙肉忌廉芝士意大利粉$130…..好搞笑呀呢個~~~佢會推舊大芝士出黎…再放d意粉係上面捲呀捲~捲呀捲~~撈d芝士出黎~~~呢個幾好味喎~~~





野菌意大利飯$160….食到呢度…好漏呀~~~~~~~




呢間野…..一般般啦….無咩野話係超勁好食….反面記得佢個海鮮盤勁難食….真係好難食…d海鮮一d都唔新鮮………不過朋友們食飯個環境唔錯既~~野食只可叫熟食囉~生野真係…嘔嘔~~




"就是你"~~~~貞….仲差你呀…你害怕甚麼?????

我地本身有買到聖誕蛋糕食架…呢d咁既餐廳都預左佢收切餅費架喇……收100都俾啦…開心嘛…點知…佢同我地講要收$300囉!!!!!!痴線架!!!!佢d甜品都無咁貴啦……所以我地無係哥度食lu~~~~~~下期送上七公子哭福袋大特集…..我真係佩服d公子對哭福袋既創意..呢班人真係痴線架~~~…..笑到我標哂眼水~~~敬請收看下一集~~~~(即係聽日~)





真係人都癲….
但係呢~今日係正式升職+正式加人工+出糧既大喜日子~
點可以俾自己咁難過~~~
我走左去來來俾自己用100蚊買零食…
結果……
我買左熱浪中包+小老闆捲裝脆紫菜+麥皮+牛奶
如此矛盾的組合…..
我好耐無食過熱浪喇….因為要慳錢…因為驚出間瘡..
但今日係一個咁特別既日子~
就等我自己開一個小型慶祝會啦~



今日一開波….
第一個客係一個年紀大少少既人…
另外一個陪佢黎應該係佢個女…..40幾歲…
幫佢做完….佢地兩個同時一齊講…
母:唔該哂你呀靚(仔)
女:唔該哂你呀靚(女)
個喜劇效果重到呀~~~~
個女仲同佢媽細細聲講:靚女黎架!
佢阿媽話:靚仔黎架下?
一路靚女黎架…靚仔黎架既討論聲中離開我counter…
睇黎我可以去變身男女chok chok chok…哈哈~



仲有呀…今日放工…
有個同事下個禮拜去旅行…
我地一路行去放工打卡一路同佢講
我:喂…下個禮拜去旅行喎…你記唔記得幫我做咩呀
同事:我梗係記得啦…
我:記得呀….#^&$^#&
同事:你做咩叫我”睇路”呀???(驚)
我:我叫你記得幫我買香”體露”呀(笑)
呢個夠唔夠爛?



原來噚晚Mr.同LMF同RB係galaxy有show做囉!!!
我完全地無係任何渠道收到風!!!!!!!!
點解會咁架?????????
完全無宣傳既?????
我完全白白咁錯過左布志綸黎澳門可以親親佢既機會!!!!!
天呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
布志綸你做咩過黎之前唔講呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-22日~

沒有留言:

張貼留言